Welcome Allen Store !

0742 132 647

contact@soigne.ro

Livrare si returnare

LIVRAREA SI RETURNAREA PRODUSELOR - DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

LIVRAREA

Livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei, prin firma de curierat rapid "Fan Courier" (în toata țara).
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de Client în comanda.
Termenul de livrare al produselor este cuprins intre 3-7 zile lucratoare, din momentul confirmarii comenzii de catre Vanzator. Pentru a afla in cat timp ajunge un produs la dvs. verificati termenul de livrare la un reprezentant al www.soigne.ro, la tel: 0742 132 647 sau e-mail: contact@soigne.ro .
Vanzatorul nu este raspunzator pentru intarzierile ce pot aparea in procesul de livrare efectiv, dupa ce coletul a fost predat companiei de curierat.
Comenzile plasate in zilele de sambata si duminica sau de sarbatori legale vor fi procesate si confirmate in prima zi lucratoare.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au fost livrate in stare buna. Factura constituie anexa la contractul de vanzare/cumparare, conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea de primire cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
Vanzatorul isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de el care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Vanzator fata de orice Client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Vanzator de la acest Client.

COSTURI DE LIVRARE:

- GRATUIT-  pentru toate comenzile care se afla in aria de acoperire a curierului Fan Courier.


RETURNAREA PRODUSELOR - DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

-Clientul poate denunta unilateral contractul cu Vanzatorul fara a invoca un motiv, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor, conform legislatiei in vigoare cu privire la regimul juridic al contractelor la distanța (OUG 34/2014, Lege 249/2015).
-Formularul de retragere poate fi descarcat din site, completat și transmis electronic la adresa de e-mail contact@soigne.ro. La aceeași adresa de e-mail se poate transmite și orice alta declarație neechivoca de retragere din contract. Cererea de retragere mai poate fi comunicata Vanzatorului în scris (plic la poșta), prin telefon sau prin viu grai la sediul vanzatorului. Clientul poate beneficia de dreptul de retragere și în cazul în care contractul/comanda a fost incheiata online iar produsul s-a ridicat de la sediu/magazin. Contractul se considera încheiat la distanța.
-Clientul NU poate beneficia de dreptul de retragere daca merge la sediu/magazin și face acolo comanda, aceasta situație nu se supune regimului juridic al contractelor incheiate la distanța.
-Clientul NU beneficiaza de dreptul de retragere daca  produsele livrate au fost realizate conform specificatiilor furnizate de Client sau produsele au fost personalizate în mod clar la cererea Clientului.
-Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returnate vanzatorului înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre Client, în starea în care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire.

CONSECINTELE RETRAGERII DIN CONTRACT

In cazul retragerii din contract, Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului pentru care Clientul  s-a retras din contract, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia vanzatorului. Rambursarea se va efectua prin transfer bancar în termen de 14 zile de la primirea produselor de catre Vanzator. Costul direct al returnarii produselor revine Clientului. Clientul este responsabil  pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si aspectului produselor.
-data cu denuntarea contractului Clientul va specifica modalitatea de compensare, alegand din:
1. Inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc.
2. Primirea banilor înapoi, prin transfer în cont bancar.
Daca Clientul alege prima varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:
- daca produsul ales de Client este mai ieftin atunci Vanzatorul va returna diferenta in termen de maxim 14 de zile calendaristice, in contul bancar al Clientului.
- daca produsul ales de Client este mai scump atunci Clientul va plati diferenta ca orice alta comanda, la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.
In cazul in care Clientul alege varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa comunice Vanzatorului un cont bancar de-al sau si Vanzatorul va transfera, in maxim 14 zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea lui in bani.


COSTUL DIRECT PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR VA FI SUPORTAT DE CATRE CLIENT

CONDITII PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR

Produsul va fi returnat in conditii bune, neutilizat si nedeteriorat. In caz contrar el poate fi reexpediat clientului.
De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, cusaturi rupte sau fortate, murdarie etc. Produsele trebuie returnate prin curier rapid. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura, formular de retur (fie pe mail la contact@soigne.ro, fie printat si trimis in colet), toate etichetele si ambalaj adecvat pentru protecția împotriva deteriorarii produsului în timpul transportului.
Returul produselor se supune legii contractelor incheiate la distanta numai pentru produsele care sunt comandate exclusiv online. Comenzile realizate și ridicate de la sediul Vanzatorului nu sunt considerate comert la distanta ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.


Copyright © Soigne.ro Toate drepturile rezervate.